NEXTCOM UK English version of this site Aby powrócić do strony możesz kliknąć w widok perspektywy

Jesteśmy firmą wywodzącą się z serwisu Siemens/Unify i głównie do tych produktów dostosowywane są nasze autorskie rozwiązania, jednak część z nich może współpracować z każdym typem centrali obsługującej protokół SIP (więc większością systemów obecnych na rynku). Wszystkie rozwiązania, które tworzymy powstają w celu zaspokojenia określonych potrzeb funkcjonalnych naszych klientów.

Ciekawsze rozwiązania, które możemy Państwu zaoferować:

zegarynka
Zegarynka   System przeznaczony dla zakładów górniczych - powstał w odpowiedzi na potrzebę utworzenia systemu podającego aktualny czas dla pracowników dołowych, którzy nie mają bezpośredniego dostępu do żadnego pewnego żródła podającego czas automatycznie.
Nasza zegarynka jest przystosowana również do wykorzystania w systemach HiPath 4000, które nie posiadają połączenia do sieci IP.
Karta obsługująca ten system jest instalowana w centrali HiPath4000 lub OpenScape 4000 jako karta peryferyjna i nie wymaga osobnego zasilania.
    Korzyści:
  • Pewne źródło czasu - synchronizacja z serwerem NTP
  • Karta umożliwia również dodatkowe zapowiedzi
  • Bardzo często jest wykorzystywana również jako zapowiedź informująca o nagrywaniu rozmów
  • Pracownicy nie muszą dzwonić do dyspozytora z pytaniami o czas
  • System działa bez przerwy
  • Możliwe kilka jednoczesnych połączeń do jednej zapowiedzi
  • Dostępne trzy kanały zapowiedzi (obsługa do trzech różnych zapowiedzi)
  • Możliwość aktywacji zapowiedzi za pomocą styku bezpotencjałowego
jamnik
BLF dla HiPath4000   to modularne rozbudowane rozwiązanie z dodatkowymi przyciskami do aparatów OpenStage dla Hipath 4000. System pozwalający na zastosowanie dodatkowych fizycznych przycisków w aparatach podłączonych do systemów, które z jakiegoś powodu potrzebują więcej niż 24 przycisków fizycznych dostępnych w OpenStage Key Module.
    Korzyści:
  • Możliwość rozbudowania do 90 fizycznych przycisków podłączonych do jednego aparatu
  • Każdy przycisk z diodą LED sygnalizującą połączenie przychodzące na dany numer
  • Możliwość wizualizacji na przyciskach kolejki połączeń oczekujących
  • Operator ma możliwość odbioru dowolnego połączenia z kolejki oczekujących
  • Wszystkie przyciski w zasięgu operatora, bez konieczności dodatkowych ruchów
  • Idealne rozwiązanie dla pracowników potrzebujących bezpośredniej i intuicyjnej łączonści z wieloma numerami
  • Design dopasowany do aparatów OpenStage
OS_family
NEXTCOM RIM (Radio Integration Module)   to system pozwalający na obsługę połączeń systemu Tetra na konsolach dyspozytorskich systemu OpenScape Xpert.
System obsługuje zarówno połączenia grupowe, połączenie indywidualne, połączenia alarmowe jak i wiadomości SMS oraz SDS. Przejrzysty i intuicyjny interfejs użytkownika pozwala na prostą obsługę wszelkiego rodzaju połączeń.
    Korzyści:
  • Interfejs modułu Tetra zintegrowany w konsoli dyspozytorskiej - bez konieczności dodatkowego dedykowanego aparatu
  • Przejrzysty dostęp do funkcji systemu Tetra
  • Obsługa wszystkich typów połączeń Tetra (grupowe, indywidualne i alarmowe)
  • Prosta obsługa wiadomości tekstowych SMS i SDS
  • Cały moduł dostępny pod jednym przyciskiem
  • Możliwe wykorzystanie dodatkowych akcesoriów (np. przycisk zewnętrzny PTT)
OA_family
Call Log NG   System dziennika połączeń powstał w odpowiedzi na potrzebę rozbudowania funkjonalności call log systemu dyspozytorskiego Xpert.
Umożliwia on użycie bardziej funkcjonalnego dziennika połączeń, który doskonale integruje się z istniejącym systemem dyspozytorskim opartym na OpenScape Xpert.
    Korzyści:
  • Możliwość indywidualnego potwierdzania połączeń nieodebranych
  • Możlwość odsłuchu nagrań połączeń bezpośrednio z historii połączeń
  • Kolorystyczne rozdzielenie różnych typów połaczeń
  • Operator może dodać notatkę do wpisu w historii połączeń
  • Definiowanie oddzwonienia zgodnie z harmonogramem
  • Wykonywanie akcji na call logu dla jednego, bądź grupy połączeń
  • Oznaczenie ważnych połaczeń
  • Zastępuje podstawowy dziennik połączeń systemu Xpert - jest dostępny pod tym samym przyciskiem
  • Łatwość wdrożenia, bez skomplikowanego szkolenia z obsługi
AQS
Przyciski szybkiego wybierania Speed Dial Buttons v2   pozwalają na błyskawiczne wykonanie połączenia do użytkownika zaprogramowanego pod konkretnym przyciskiem. Wszystkie dostępne numery do danego abonenta są dostępne pod jednym przyciskiem.
    Korzyści:
  • Wszystkie numery do danego abonenta w książce telefonicznej dostępne pod jednym przyciskiem (np. komórka, domowy, biuro, DECT, Tetra itp.)
  • Możliwość pogrupowania przycisków na 15 zakładkach
  • Do 70 przycisków na jednej zakładce
  • Możliwość przydzielenia do 4 numerów dla każdego przycisku
  • Łączna obsługa do 1050 przycisków i 4200 numerów
  • Możliwość zdefiniowania numeru domyślnego
  • Dowolna personalizacja wyglądu przycisków
  • Edycja dostępna dla użytkownika lub administratora systemu
AQS
Rozbudowa systemu dyspozytorskiego - Advanced Queue System   to zespół redundantnych serwerów, które wprowadzają szereg udoskonaleń do systemu dyspozytorskiego umożliwiający zaawansowaną obsługę kolejek w systemie dyspozytorskim.
    Korzyści:
  • Kolejkowanie połaczeń w systemie dyspozytorskim
  • Zapowiedź informująca o zajętości konsol obsługujących daną kolejkę
  • Współdzielona kolejka połączeń oczekujących
  • Dynamiczny wybór dyspozytora docelowego na podstawie wielu parametrów
  • Możliwość odbioru połączenia na dowolnej konsoli obsługującej dany numer kolejkowy
  • Ustalanie priorytetów i specjalnie oznaczanie ważnych połączeń (np. VIP)
  • Możliwość dynamicznego włączania/wyłączania się z obsługi danej kolejki
  • Grupowanie połączeń na trzy kolejki (główna, VIP, ad-hoc)
  • Dynamiczny przydział połączeń do kolejki ad-hoc na podstawie numeru dzwoniącego
  • Serwery redundantne mogą być umieszczone w różnych lokalizacjach - umożliwia to bezprzerwową pracę systemu
OS_family
Rozbudowa systemu dyspozytorskiego - system ALL-in-ONE   system dyspozytorski Xpert wykorzystujący niezależny hardware bazujący komputerze typu All-in-One.
Dodatkowo rozwiązanie pozwala na wykorzystanie wszystkich wcześniej zaprojektowanych aplikacji (Call log, Speed Dial Buttons v2 oraz Advanced Queue System) oraz zintegrowanie z systemem Tetra.
    Korzyści:
  • Wszystkie aplikacje dostępne w jednym widoku
  • Duży i przejrzysty ekran dotykowy
  • Pełna funkcjonalność systemu Xpert
  • Nowoczesny wygląd i oszczędność miejsca - nie jest konieczne podłączenie dodatkowego telefonu

Więcej szczegółów o naszych produktach mogą Państwo uzyskać kontaktując się z nami KONTAKT

DO GÓRY

KONTAKT DO NAS